mandag den 26. november 2007

Personlig forside - Igoogle

Så er vi kommet til den personlige forside. Jeg oprettede en i foråret, efter at jeg havde været til en fantastisk temadag på Randers Biblitotek omkring de nye web 2.0 teknologier. Det var her jeg hørte om Igoogle, og så var det ellers bare om at komme hjem til Horsens og igang. Jeg lavede "appetizers" for mine kollegaer omkring Igoogle, det var bare så spændende - alle de muligheder! Min personlige forside ændrer sig ofte. Jeg får lyst til at tilføje nye ting, slette andre, integrere min arbejdskalender og meget andet. Men nogle ting er fast inventar fx min "huskeliste" den vil jeg nødigt undvære, og wikipedia og nyhederne fra DR og...... kunsten er at begrænse sig, så det ikke tager 100 år og en eftermiddag at få siden kørt op - husk det!

1 kommentar:

Vibeke Mygind, Horsens Bibliotek sagde ...

Tak for din fyldige kommentarer - det er godt at høre lidt om, hvad du har arbejdet med og dine overvejelser. Når du kommer til bl.a. docs (måske har du allerede været der?) kan du måske give det en tanke, om det med at dele dokumenter, er noget vi kan bruge her i "huset" som et supplement til G-drevet?